Connect with us

Meta разработва нов продукт „базови реклами“ (basic ads)

Facebook basic ads

Бизнес

Meta разработва нов продукт „базови реклами“ (basic ads)

Базов продукт за реклами във Facebook, който не използва разширено таргетиране? Как би работило това?

Meta разработва нов продукт „базови реклами“ (basic ads) за Facebook за противодействие на загубите поради опасенията за поверителността на данните

Базов продукт за реклами във Facebook, който не използва разширено таргетиране? Как би работило това?

Business Insider: Според съобщенията Meta разработва нова, адаптирана за поверителност на данните, Facebook реклама, която ще използва много по-малко потребителски данни за таргетиране.

Като такива, базовите реклами, бихте предположили, също биха били по-евтина опция за реклама във Facebook (въпреки че цената ще варира в зависимост от интереса към рекламодателя). Фокусът ще бъде върху изграждането на обща осведоменост за марката чрез широка експозиция на аудиторията – така че ако не искате да се насочите към конкретна аудитория или група, можете да пуснете такава Базова реклама (Basic Ad), насочена към потребителите на Facebook по-общо, и ако сте уверени във Вашия криейтив, това може да бъде реална възможност.

Тези по-малко таргетирани кампании също теоретично биха били далеч по-малко ефективни при генерирането на директни резултати. Но отново, ако цената е добра и сте в състояние да провеждате широкообхватни кампании, това все пак може да бъде добър начин за увеличаване на осведомеността.

Продуктът се разработва в отговор на актуализацията на Apple ATT, при която много потребители на Facebook се отказват от проследяване на лични данни в приложението. Всъщност Meta отбеляза в своя ъпдейт за четвъртото тримесечие на 2021 г., че новите изисквания на Apple за поверителност ще струват на компанията около 10 милиарда долара загубени приходи от реклами през 2022 г. Някои поставят тази оценка дори по-високо, защото има и допълнителни ефекти за Facebook, че не могат да събират данни за бъдещо ползване.

Все още нямаме пълни подробности.

Според BI, Meta първоначално се надява да започне да тества своя продукт Basic Ads през януари, но не спази този срок. Очаква се опцията да бъде тествана първо в Европа (където да отговори на натиска от GDPR на ЕС), преди да бъде предоставена на американските марки.

Още от Бизнес

To Top