Connect with us

Google актуализация подчертава по-качествените отзиви за продукти

Новини

Google актуализация подчертава по-качествените отзиви за продукти

Това може да бъде важно съображение за вашия SEO подход.

Тази седмица, като част от редовните си промени в алгоритъма за търсене, Google предостави преглед на това как се стреми да подобри качеството на ревютата, които показва в резултатите от търсенето.

Както е обяснено от Google:

„През последната година работихме за подобряване на отзивите за продукти, които показваме в резултатите при търсене. Първите ни актуализации бяха предназначени, наред с други неща, да гарантират, че отзивите идват от хора, които демонстрират експертни познания и информация от първа ръка за продуктите. Актуализацията надргаржа над тези усилия, за да гарантира, че отзивите за продукти при Google търсене отговарят на определени критерии.“

За да даде на търсещите най-добра информация и отзиви, Google сега се стреми да подчертае отзивите за продукти, които:

Включват полезни задълбочени подробности, като предимствата или недостатъци на определен артикул, подробности за това как продуктът се представя или как продуктът се различава от предишните му версии.
Идват от хора, които действително са използвали продуктите, и показват какъв е продуктът физически или как се използва.

За да се възползвате то тази актуализация и вашите ревюта да бъдат сред акцентите:


Включете уникална информация извън това, което производителят предоставя – като визуализации, аудио или връзки към друго съдържание, описващо преживяването на рецензента
Покажете сравними продукти или обяснете какво отличава даден продукт от неговите конкуренти.


Разбира се, вие като марката имате ограничен контрол върху това, което хората пишат в своите отзиви за продукти, но ако използвате легитимна услуга за отзиви или искате да включите отзиви на клиенти, или дори в рамките на маркетингови кампании с инфлуенсъри, тези бележки могат да помогнат да насочите вашият подход за максимизиране на ефективността за вас от получените отзиви.

И отново, не можете да диктувате какво казват хората в техните отзиви, но можете да дадете насоки, когато ги молите за обратна връзка и работите върху вашите собствени промоции, свързани с отзиви от клиенти.

Още от Новини

To Top