Connect with us

Facebook реклами тип Basic ads

Facebook basic ads

Бизнес

Facebook реклами тип Basic ads

Базов продукт за реклами във Facebook, който не използва разширено таргетиране? Как би работило това?

Meta разработва нов продукт basic ads за Facebook, за противодействие на опасенията за поверителност на данните

Базов продукт за реклами във Facebook, който не използва разширено таргетиране?

Как би работило това?

Business Insider: Според съобщенията Meta разработва нова, адаптирана за поверителност на данните, Facebook реклама, която ще използва много по-малко потребителски данни за таргетиране.

Какво са Facebook реклами тип Basic ads?

Като такива, Facebook реклами тип Basic ads (може би бихте предположили) също биха били по-евтина опция за реклама във Facebook. Цената ще варира в зависимост от интереса към рекламодателя, разбира се.

Фокусът ще бъде върху изграждането на обща осведоменост за марката, чрез широка експозиция на аудиторията. Така, ако не искате да таргетирате специфична аудитория, можете да пуснете такава базова реклама (Facebook реклами тип Basic ads), насочена към потребителите на Facebook с по-широко таргетиране.

Ако сте уверени във вашия криейтив, това може да бъде реална възможност.

Тези по-малко ограничени кампании също теоретично биха били далеч по-малко ефективни при генерирането на директни резултати.

Но отново, ако цената е добра и сте в състояние да провеждате широкообхватни кампании, това все пак може да бъде добър начин за увеличаване на осведомеността.

Продуктът се разработва в отговор на актуализацията на Apple, при която много потребители на Facebook се отказват от споделяне на лични данни в приложението.

Meta отбеляза в своя ъпдейт за четвъртото тримесечие на 2021 г., че новите изисквания на Apple за поверителност ще струват на компанията около 10 милиарда долара. Това са общо загубени приходи от реклами през 2022 г.

Някои поставят тази оценка дори по-високо, защото има и допълнителни ефекти за Facebook. Meta няма да могат да събират данни за бъдещо ползване.

Все още няма пълни подробности

Според BI, Meta първоначално се надява да започне да тества своя продукт Basic Ads през януари. Не спази този срок. Очаква се опцията да бъде тествана първо в Европа. Целта е да отговори на натиска от GDPR на ЕС.

Това ще се случи преди да бъде предоставена на американските марки.

Още от Бизнес

To Top