Лайфстайл
7 съвета за работа с инфлуенсъри от VidCon
Миналия месец Meta се отби във VidCon US, за да навакса със създателите по отношение на работата им с големи и малки компании чрез съдържание като Instagram Reels. Скорошната видео поредица We Create на Мeta показва поглед зад кулисите на това как творците могат да си сътрудничат с марки, фирми и агенции в Instagram. На VidCon този разговор продължава, като конференцията беше изпълнена със създатели на брандирано съдържание.
По-долу създателите @luanndiez, @iamdsprings и @markianb споделят своите съвети и трикове към марките и към други създатели, които започват с брандирано съдържание.
Разгърнете многостранен подход.
Мексиканската създателка Luann Diez сподели, че се стреми да се появи в множество допирни точки, когато работи с фирми по кампании за марки. Това означава публикуване в Instagram Stories, Feed и Reels.
„Опитвам се да насоча всички различни инструменти, които Instagram има, така че да е по-полезна кампания, по-автентична и по-дългосрочна – хората не просто я виждат веднъж и забравят за нея, но те имат по-дълготраен ефект върху това, което се опитвате да продадете, или познаваемостта на марката, която искате да създадете“, каза тя.
Нека творците споделят своята история
Точно както всеки бизнес има своя собствена предистория, всеки творец е на свое собствено уникално пътуване и докосването до него може да бъде безценно по време на сътрудничество. Да позволите на създателите, с които работите, да споделят открито своята гледна точка, е възможност за бизнеса да разшири разнообразните гласове и да бъде автентичен към своите общности.
„Аз съм мексиканец и живея в САЩ“, сподели Луан. „Живях в САЩ половината от живота си и чувствам, че много хора могат да се идентифицират с тази история. Те са преживели тази история и могат да се идентифицират с мен, което създава връзка. И мисля, че може да бъде много полезно за марките да използват моята история.
Уверете се, че ценностите на твореца са в съответствие с ценностите на вашата марка.
„Искам да работя с марки, на които чувства, че мога да разчитам“, казва комикът и актриса Дафник Спрингс. „Те са много ясни относно посланието си, така че мога да предам тяхното послание на моята публика. Обичам да работя с марки, които са разнообразни, които са много афтентични и просто се свързват с мен и моите хора.“
Основателят на Smile Squad Markian Benhamou добави, че брандовете трябва да проучват създателите и да отделят време, за да се потопят в техните общности, за да гарантират, че ценностите са в съответствие и от двете страни. „Включете се в съдържанието, научете за общността, научете кои са влиятелните хора“, посъветва той марките.
Създаването на връзка със създател на базата на споделени ценности може да помогне да се гарантира, че полученото произведение резонира с неговата аудитория и води до резултати.
Възползвайте се от прозренията на създателите.
Daphnique сподели, че използва Instagram статистика и анализи, за да покаже на марките колко ангажирана е нейната аудитория в Instagram и че тя е в целевата демографска група на марката.
„Meta е невероятна в предоставянето на прецизни анализи, така че брандовете да знаят дали имате аудиторията, която искат да привлекат и с която да работят“, каза тя. „Мога да разбера държавите, възрастовите групи, половете. И всички тези неща са много важни, защото една марка не трябва да пилее пари за творец, който не е нейната целева аудитория.“
Свържете се със създателите онлайн
Луан сподели, че марки често се вмъкват в нейните DM с предложения за сътрудничество и тя прави същото с марки, на които се възхищава. Те също така й изпращат имейли – професионален съвет както за фирми, така и за създатели: включете имейл адрес за връзка в биографията си в Instagram – въпреки че нейният „любим [начин за свързване] определено е на събития, защото можете наистина да срещнете човека, на когото отивате да работим и да видим дали наистина би било подходящо да работим заедно по кампания.“
Daphnique каза, че новата функция за фиксиране на мрежата ще изведе нейните бранд партньорства на следващото ниво, тъй като сега публикациите с марково съдържание ще бъдат подчертани в горната част на нейния профил.
„Всеки път, когато някой влезе във вашия профил, той вече може да види, че работите с тази марка“, каза тя, добавяйки, че марките трябва да включат функцията като изискване в договорите.
Спомнете си какво печелят фирмите от работата с творци
„Марките печелят доверие от създателите“, каза Маркиан. „Творците имат тази автентична връзка със своята публика. Творците са хора, те имат характер. За нас всичко е да имаме положително послание към нашето съдържание. Ако можем да интегрираме марка с това, тогава това ще бъде безпроблемно сътрудничество.“
Дафник повтори това послание, като каза, че връзката й с публиката е суперсилата, която „слага на масата“. Партнирайки си с нея, „вие сте в състояние да спечелите някой, който наистина познава своята аудитория и има креативността да привлече нейната аудитория“.