Connect with us

Защо онлайн магазините ни изпращат нотификации

Ретаргетинг с пуш нотификации

Бизнес

Защо онлайн магазините ни изпращат нотификации

В тази статия са изброени няколко идеи за маркетингови кампании, които можете да добавите към съществуващия си работен процес или стратегия.

Като специалист дигитален маркетинг в електронната търговия вероятно си задавате въпроси като „Как да изпращам пуш нотификации?“ или „Кое е най-доброто приложение за пуш нотификации“ или дори „ Какъв вид пуш нотификации трябва да изпращам на моите потребители?”.

В тази статия са изброени няколко идеи за маркетингови кампании, които можете да добавите към съществуващия си работен процес или стратегия.

Персонализирането на съдържанието е от решаващо значение за постигане на по-високи резултати от вашите маркетингови усилия. Имайте провдид, зе потребителите днес имат повече възможности от всякога. Те вече не реагират на монотонното съдържание, което се разпространява масово. Персонализираните ретаргетинг известия работят, защото поставят клиента (или посетителя) на първо място.

Въпреки че не е съвсем заслужено, ретаргетинг пуш нотификациите имат донякъде лоша репутация. Някои марки отказват да приемат метода, защото се страхуват да не отблъснат клиентите. Скорошно проучване на Localytics цитира липсата на продуктова и времева уместност на пуш съобщенията, като най-големия проблем.

Изпращане на персонализирани нотификации до целевата аудитория

Идентифицирайте основния обект на интерес на вашата аудитория и изпращайте съобщения, които са подходящи за тях, за техните конкретни интереси, цел или обект на желание.

Ако потребителите предпочитат да четат статии за храна, изпратете им подходящи съобщения за ново съдържание от блога ви. Уместността е ключът, който ще ви осигури повече време на страницата, което води до повече реализации.

Предлагайте лимитирани оферти


Вероятно сте забелязали, че много приложения за пазаруване като Wish обявяват лимитирани оферти и флаш разпродажби, които продължават ограничен период от време. Клиентите се вълнуват от тези стимули за покупка, защото те адресират чувството им за спешност. Когато потребителите научат за такива отстъпки чрез насочени известия, това може да привлече вниманието им. Увеличаването на активността и ангажираността води до конвресии и продажби.

Направете повторното ангажиране лесно


Размерът на разходите за привличане на нов клиент, е по-голям от повторното ангажиране на настоящ клиент. Онлайн магазините трябва да имат специални персонализирани кампании за ретаргетиращи пуш известия, насочени към постоянни клиенти. Това носи трафик към уебсайта и има положително въздействие върху броя на реализациите. Персонализираните ретаргетинг нотификации могат да напомнят на потребителите защо са напълнили пазарските си колички, дори да не са завършили покупката си.


Настройте браузърните известия за изоставени кошници


Често на даден уебсайт за електронна търговия клиент проявява интерес към продукта и напуска страницата, без да го закупи. При такива сценарии може да се изпрати насочено известие (пуш нотификация), за да се напомни просто на потенциалния клиент за покупката, която са готови да направят. Това ще създаде нов интерес у клиентите и е по-вероятно те да направят покупка.

Персонализирайте


Изпращането на съобщения чрез ретаргетинг пуш нотификации може да включва персонализирани препоръки като продукти или услуги, които насочват потребителите директно към страницата за плащане. Това може да бъде полезно за улавяне на трафик и клиенти, които имат специален интерес към категория, продукт, или които са ангажирани с пазаруването.

Наблюдавайте времето на вашите известия


За всяко насочено известие моментът на изпращане е критичен фактор за това дали съдържанието и офертата ви са ефективни за целевата аудитория или не. За да успеят тези известия, те трябва да дойдат в подходящо и удобно време за потребителя да разглежда и купува.

Още от Бизнес

To Top