Connect with us

Навиците на високо-продуктивните хора [Поредица]

За Гост Автори

Бизнес

Навиците на високо-продуктивните хора [Поредица]

Без значение от това дали един бизнес в момента се създава, расте или е вече развит и стабилен, има един фактор, който може да определи бъдещето му и това е неговата продуктивност.

Продуктивността във всичките и форми зависи разбира се, най-вече от продуктивността на хората в една организация.

Защо продуктивността е важна

Проблемите с продуктивността на една компания варират от намирането на подходящите и квалифицирани хора, постигането на цели за продажби, изграждане на пъргава организационна структура и ефикасни работни процеси, до инвестирането в разрастване, увеличаване на пазарния дял и въвеждане на нови продукти.

Всички тези, а и много други са пряко свързани с един фактор над който никой от нас няма силата да въздейства и това е времето.

Бързината е ключова

Бързина, но не и за сметка на качеството на работата. Увеличаването на броя на специалистите в екипите не винаги дава резултат в повишаване бързината на действие и често се отразява негативно на качеството на работа и резултатността като цяло.

Вече се е превърнало в клише схващането, че колкото по-голяма е една компания, толкова тя е по-тромава и бавно реагираща на промени. Затова именно промените са тези фактори, които често сриват дори най-големите и най-старите компании.

Успешните бизнеси в дългосрочен план успяват да се справят именно в това – да се адаптират бързо към променящата се среда, създават нови продукти и услуги, бързо да ги усъвършенстват, и да изпреварят конкуренцията. 

Какво да очаквате от поредицата

Това, което има връзка със всичко написано до сега разбира се е продуктивността във всичките и изражения.

Продуктивността на един екип определя бързината, качеството на работа и резултатността.

Продуктивността зависи от много фактори и в тази поредица от статии ще откриете н синтезиран вид най-новите и наложени практики за повишаване продуктивността на служителя, екипа, мениджмънта и бизнеса като цяло. 

Части

  1. Продуктивност на работното място
  2. Продуктивност на екипа
  3. Продуктивност в комуникацията с екипа
  4. Инструменти повишаващи продуктивността
  5. Мотивация за повече продуктивност, култура
  6. Колко продуктивни сме всъщност – измерване и бенчмарк
  7. Продуктивна среда – офис, локация, просдтранство
  8. Продуктивност на процесите
  9. Знания и умения на служителите, развитие и съксешън на служителите
  10. Продуктивност при вземане на решенията

Цялата статия
Може да харесаш...
Кликни тук, за да коментираш

Коментирай

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Още от Бизнес

To Top